- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
08.07.2008 02:41:15
Długo myślałem, co zrobić aby jakkolwiek ożywić naszą stronę. Na ten temat dyskutowaliśmy nawet z syskiem na Meetingu. Od tamtego czasu dopiero dziś wpadł mi do głowy pomysł, który może coś wnieść i zmienić.
Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Opisz własną misję finałową Grand Theft Auto Vice City.
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.
Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.
kategorie: konkursy, Vice City
13.07 21:26
Ja akurat jestem zakochany w klimacie VC, jednak nie wiem, czy praca z rzędu 2300 (dokładnie 2299) słów to nie przesada o/
09.07 13:26
Faktycznie, mój błąd, przyznaję.
Drool - w tym tkwi szkopuł, żeby w te 250 słów napisac coś przyzwoitego. Krótko acz treściwie ;)
Drool - w tym tkwi szkopuł, żeby w te 250 słów napisac coś przyzwoitego. Krótko acz treściwie ;)
09.07 08:30
siet. zacząłem pisać wstęp, patrzę, a tu 273 słowa. a to był dopiero.... e.. można poprosić o zwiększenie limitu słów? bo w 250 trudno napisać coś zarazem ciekawego pod względem i stylistyki, i treści >.
08.07 13:36
"User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych" - coś mi się zdaje, że po takiej restrykcji, nawet jeśli konkurs wypali, to sie szybko skończy, bo do siódmej odłony nie będzie juz nikogo, kto by mógł wziąć udział.
1
2
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.