Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Tworzenie Modyfikacji: Własne vinyle w San Andreas
   RedBoy
04.03.2006 14:41:35

1) POTRZEBNE OPROGRAMOWANIE:
  • Img Tool 2.0
  • TXD Workshop
2) CO NALEŻY ZROBIĆ:
  1. Odpalamy IMG Tool'em plik gta3.img który jest w folderze "models". Szukamy teraz wozu, który nas interesuje, a konkretnie to takich plików
    - nazwa_wozu1.txd
    - nazwa_wozu2.txd
    - nazwa_wozu3.txd
    Eksportujemy jeden z nich (końcówka 1/2/3 to numer vinyla w grze dla danego wozu) najlepiej na pulpit.
    [ja będę bawił się na uranus3.txd]




  2. Teraz otwieramy wyeksportowany plik programem TXD Workshop. Klikamy na texture, a potem export w *.bmp i znowu na pulpit. No możesz sobie teraz pobazgrać coś po tym vinylku nawet w paincie, zapisujesz bmp'ka i odpalasz znowu TXD workshopa. Klikasz import i wybierasz plik bmp który przed chwilą zapisałeś. I zapisujemy txd'ka.

  3. Włącz z powrotem IMG Tool'em plik gta3.img. Szukamy tego piku który wcześniej wyeksportowaliśmy i zmieniamy mu nazwę poprzez kliknięcie na nim PPM (prawym przyciskiem myszki) i daniem na Rename, zalecam zmienić nazwę na "nazwa_wozu1(lub 2/3)_back.txd" np. "uranus3_back.txd". Klikamy teraz na Commands-->Add i wybieramy plik txd z pulpitu.
    Ale uwaga bo istnieje też możliwość dodania CZWARTEGO vinyla ! Wystarczy że naszemu plikowi damy nazwę "nazwa_wozu4.txd" i nic więcej nie trzeba zmieniać

  4. Teraz należy pojechać swoją bryczką do garażu w którym da się go stuningować.