Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1

TŁUMACZENIE ARTYKUŁU Z PSM ITALIA
   
30.07.2004 23:29:35

Nasz redkator Pax21 (ma coś w sobie z makaroniarza) przetłumaczył artykuł, który znalazł się w ostatnim PSM Italia. Tekst ten może nie wprowadza wielu nowych znaczących informacji, ale za to jest dobrym podsumowaniem tego, co już wiemy. Pax'owi należą się brawa za ten art - w końcu oryginał jest po włosku. Artykuł jest dostępny tutaj.

// Tekst dostępny jest do publikacji w innych serwisach jedynie po zgodzie autora - jak zawsze :P



PLAYZONE INFO, TRAILER
30.07.2004 12:02:13

Niemieckie czasopismo PlayZone zapowiedziało w zwięzłej informacji, iż 25.08.04 r. (oczywiście w Niemczech) ukaże się artykuł, w którym dostaniemy pierwsze informacje odnośnie trailera! Wnioskuję, iż sama ta zapowiedź daje do zrozumienia, że w okolicach tej daty, może nawet wcześniej ujżymy w internecie tak wyczekiwany trailer...

Looknij!


Scan i informacje: LSD

Dzięks dla Czujka (K@mil), GTAStreet za podesłanie informacji.



GAMES AUSTRALIA TM
   KreeM
29.07.2004 17:03:08

W nowym numerze Games Australia ukazało się kilka nowych szczegółów:

  • Gdy jedziesz z miasta na wieś, otoczenie stopniowo się zmienia
  • Niebo w Los Santos jest czyste i ładne i czasem pada
    deszcz; W San Fierro jest smog i mgła; w Las Venturras jest czyste powietrze; na wsi jak to na wsi jest naturalnie czyste i przejrzyste
  • W grze poprawiono efekty cząsteczkowe jak dym z rury wydechowej, brudzenie się opon, iskrzenie oraz chmury
  • Poprawiono animacje jak Carl włamuje się do aut - teraz Carl otwiera drzwi, uderza kierowcę w twarz i wyrzuca go na ziemie
  • Muzyka Countruy została potwierdzona
  • Kendall jest zła na CJ'a ponieważ nie chciał pomóc rodzinie w potrzebie
  • Poprawiono statystyki - teraz gra zapisze wszystko co robisz: jeżdzenie motocyklem, pływanie, kierowanie samochodem, bieganie, bieganie sprintem itp.
  • Przechodnie będą wołali na grubego Carla "gruby dupek", a ludzie z gangu będą mówili żebyś zrzucił trochę wagi.
  • AI przechodniów zostało poprawione
  • Każdy przechodzień ma swoje własne życie - możesz śledzić każdego, zobaczyć jak idzie do domu, do sklepu, spotyka się z dziewczyną itd.
  • Góra Chilliad ma olbrzymi cień. Wszystkie cienie w grze są tworzone w czasie rzeczywistym.



Żródło: Gta Forums Topic

Nadesłał: RedPinguin



WYWIAD Z D.HOUSEREM
   KreeM
27.07.2004 20:05:38

Do włoskiej edycji Playstation Magazine 2 , Dan Housner (współzałożyciel R* North) , udzielił wywiadu z którego wynika iż przejście całej gry wymaga mniej więcej 150 godziń ciągłego grania. Gdy przeliczymy to na dobe , przejście gry zajełoby nam 6 dni , a wiadomo ze nikt nie potrafi siedziec przed komputerem cały dzień dlatego przecietny człowiek przjdzie gre w ok. 3-4 tygodni...
Dla przykładu można powiedzieć , że do przejścia Baldurs Gate wystarczyło 90 godzin...




INFO Z TECHTOYZ MAG [ FAKE ]
   KreeM
27.07.2004 14:46:36

Całe te wiadomosci okazaly sie tylko jednym wielkim klamstwem.
Ktos poprostu opublikowal cos co jest nieprawda...
Przepraszamy....



strona 55 z 76 Dalej