






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
W najnowszym wydaniu Electronic Gaming Monthly pojawiła się nowa, trzynastostronna zapowiedź GTA IV. Oczywiście pojawiły się nowe informacje wraz z trzema świeżymi screenshotami. Nowe info:
Druga część newsa dotyczy kampanii reklamowej Rockstar Games. W Nowym Jorku, na Brooklynie na rogu North 5th St. i Bedford Ave pojawiło się graffiti prezentujące głównego bohatera IV - Niko Bellica. A dlaczego na Brooklynie? Ano, Niko w grze mieszka w Broker - wirtualnym odpowiedniku Brooklynu.

- Niko odziedziczył nazwisko po człowieku pracującym w ulubionym salonie samochodowym R*.
- W grze pojawi się 14 stacji radiowych, a nie 18 tak jak było to wcześniej zapowiadane.
- Niko jest byłym żołnierzem, który spędził trochę czasu w więzieniach trzeciego świata.
- Przy tworzeniu systemu walki, Rockstar konsultował się z Izraelskim mistrzem Krav Magi.
Druga część newsa dotyczy kampanii reklamowej Rockstar Games. W Nowym Jorku, na Brooklynie na rogu North 5th St. i Bedford Ave pojawiło się graffiti prezentujące głównego bohatera IV - Niko Bellica. A dlaczego na Brooklynie? Ano, Niko w grze mieszka w Broker - wirtualnym odpowiedniku Brooklynu.


01.03.2008 00:07:19
Tak jak było napisane w newsie poniżej postanowiłem zająć sie brudną robotą. Jak obiecałem tak zrobiłem. Poniżej umieściłem wszystkie obrazki jakie pojawiły się przy okazji wszystkich zapowiedzi ostatnich dwóch dni. Jedne większe, drugie mniejsze. Niektóre nie pozwalają odwrócić od siebie wzroku, a niektóre nie przedstawiają czegokolwiek ciekawego. Jednak z pewnością wszystkie warto przynajmniej zobaczyć i ocenić.
~1~ ~2~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ ~9~ ~10~ ~14~ ~12~ ~13~
Artwork
Teraz z troche innej beczki. Informacje, którymi się z wami podzielę pochodzą z serwisu VideoGamer oraz magazynu GameStar.
Po pierwsze, jak się okazuje, konwersja z XBoxa 360 na PC nie jest tak trudna jak może się wydawać.
Po drugie: głównemu bohaterowi głównie zależy na zdobywaniu pieniędzy i zemście na pewnym człowieku, który w Serbii narobił naszemu Niko problemów, a potem zwiał do stanów.
Po trzecie i ostatnie: ukończenie gry w całości, czyli głównej fabuły i misji pobocznych (gdzie to pierwsze to oczywiście większa część gry, co nie znaczy, że misji pobocznych jest mało) zajmie nam około stu godzin.
Artwork
Teraz z troche innej beczki. Informacje, którymi się z wami podzielę pochodzą z serwisu VideoGamer oraz magazynu GameStar.
Po pierwsze, jak się okazuje, konwersja z XBoxa 360 na PC nie jest tak trudna jak może się wydawać.
Po drugie: głównemu bohaterowi głównie zależy na zdobywaniu pieniędzy i zemście na pewnym człowieku, który w Serbii narobił naszemu Niko problemów, a potem zwiał do stanów.
Po trzecie i ostatnie: ukończenie gry w całości, czyli głównej fabuły i misji pobocznych (gdzie to pierwsze to oczywiście większa część gry, co nie znaczy, że misji pobocznych jest mało) zajmie nam około stu godzin.
"Mówiąc po krótce się lenie, mogę siedzieć w fotelu tak długo, aż zapuszczę korzenie" - tym razem nie jest tak pięknie, bo przyszło mi pisać newsa o obszernych zapowiedziach serwisów takich jak IGN, TeamXbox, GameSpy, CVG, VideoGamer, Kikizo czy 1UP. Oczywiście zostały ujawnione nowe informacje, mniej niż poprzednio, ale przecież nie można w nieskończoność opowiadać o IV. A jeżeli nie chce Wam się czytać nowych faktów, pozostają świeżutkie screenshoty, które zostały dołączone do artykułów (potem nieznany doda je na e_Rke). Ale przejdźmy już do informacji:
Strzał lub wjazd w stację benzynową powoduje wielki wybuch.
Nie będzie możliwości tuningu pojazdów.
Wersje na X360 i PS3 są niemal identyczne, jednak wersja na Xboxa będzie miała małe problemy z anti-aliasingiem.
W grze pojawia się system GPS. Nawigacja wybiera najkrótszą drogę do celu i koloruje ją na radarze.
Pojawią się tak zwane promienie poszukiwań, który będzie widoczny na radarze. Jest to zaznaczenie patrolów policyjnych znajdujących się niedaleko Ciebie. Aby zgubić ogon należy opuścić strefę, w której się przebywa.
Kradzież samochodu z ulicy nie jest już taka łatwa, ktoś może zauważyć tą akcję i zadzwonić po policję.
Little Jacoba poznajemy w zadaniu "Weapon Tutorial". Jest on nałogowym palaczem. Podczas jazdy z nim można zauważyć jak dym ulatnia się przez otwarte okno, gdy okna będą zamknięte widać zadymione wnętrze.
Na początku gry jest zagrożenie terrorystyczne. Mosty umożliwiające przejazd z jednej dzielnicy do drugiej są zamknięte. Aby się dostać do innej dzielnicy możesz pokazać przepustkę celinkowi (której Niko nie posiada), przejść po konstrukcji mostu lub przepłynąć. Te ostatnie akcje kończą się z pięcioma gwiazdkami Wanted Level.
Niko jest mistrzem Krav Magi.
Do driftu już nie wystarczy samo przyciśnięcie hamulca ręcznego.
Gra zapisuje się automatycznie po wykonaniu misji. Nie znaczy to jednak, że nie można kupować i zapisywać gry w kryjówkach.
W grze pojawią się minigry takie jak Cops ´n´ Crooks, Bomb da Base oraz Hangman´s Noose. Powrócą również misje typu Taxi Driver.
Dodatkowo otrzymujemy informację, że pojawi się nowa radiostacja Vibe FM, grająca spokojnego bluesa. Podczas prezentacji leciał kawałek Inner City Blues - Make Me Wanna Holler.
Zapowiedź w IGN
Zapowiedź w TeamXbox
Zapowiedź w GameSpot
Zapowiedź w CVG
Zapowiedź w VideoGamer
Zapowiedź w Kikizo
Zapowiedź w 1UP
Wracam się lenić.
Dodatkowo otrzymujemy informację, że pojawi się nowa radiostacja Vibe FM, grająca spokojnego bluesa. Podczas prezentacji leciał kawałek Inner City Blues - Make Me Wanna Holler.
Wracam się lenić.

25.02.2008 14:08:44
Już wcześniej obserwowałem wznoszącą się zadymę wokół przejęcia Take-Two Interactive Software. Ponieważ bitwa rozkręca się na dobre pomyślałem, że w końcu o tym napiszę. Mogłem pozbierać i ogarnąć informacje ze wszystkich moich źródeł, głównie zagranicznych. Postanowiłem jednak, że oprę się na tym co zapodał już sdr u siebie.
Od jakiegoś czasu nad T2 wisiała oferta przejęcia ze strony Viacom w wysokości półtora miliarda dolarów. Od wczoraj do walki dołączył nie kto inny, jak Electronic Arts wychodząc z kwotą okrągłych dwóch miliardów zielonych. Co ciekawe EA twierdziło wprost, że głównie zależy im na serii gier Grand Theft Auto. Dziś jednak już wiemy, że Take-Two uznało tę ofertę za zbyt niską i odłożyło wszelkie dyskusje z EA do 30 kwietnia. Do tego czasu albo polepszy się sytuacja firmy lub padnie lepsza oferta.
Druga sprawa to Microsoft’s Blogger Breakfast, spotkanie, w którym wzięli udział m. in. członkowie ekipy XBox. Podczas "śniadanka" poruszony został temat IV, a dokładniej ekskluzywnych dodatków do gry. Dla samych twórców pojęcie "ekskluzywne" w przypadku owych dodatków oznacza bardziej "nie dla kogokolwiek innego." Mówiąc prościej: można wywnioskować, że dodatki byłyby jednak niedostępne dla żadnej innej platformy. Drugą kwestią jest sama cena, która będzie zależała od uznania RockStar Games. Ostatnią ciekawą sprawą jest rozmiar, skala i wielkość epizodów. Microsoft planuje wyprzedzić wszelakie oczekiwania graczy w tej dziedzinie. Porównane bowiem one zostały do Vice city czy SanAndreas w odniesieniu do III. Obie części były rzekomo właśnie uzupełnieniami dla trzeciej właściwej części serii. Jeżeli owe informacje pokryją się z prawdą będziemy mieli do czynienia z naprawdę wieeelką sprawą.
A tutaj i tutaj popatrzcie sobie na to, co wygrzebałem.
Może sam w końcu zjem śniadanie?
Od jakiegoś czasu nad T2 wisiała oferta przejęcia ze strony Viacom w wysokości półtora miliarda dolarów. Od wczoraj do walki dołączył nie kto inny, jak Electronic Arts wychodząc z kwotą okrągłych dwóch miliardów zielonych. Co ciekawe EA twierdziło wprost, że głównie zależy im na serii gier Grand Theft Auto. Dziś jednak już wiemy, że Take-Two uznało tę ofertę za zbyt niską i odłożyło wszelkie dyskusje z EA do 30 kwietnia. Do tego czasu albo polepszy się sytuacja firmy lub padnie lepsza oferta.
Druga sprawa to Microsoft’s Blogger Breakfast, spotkanie, w którym wzięli udział m. in. członkowie ekipy XBox. Podczas "śniadanka" poruszony został temat IV, a dokładniej ekskluzywnych dodatków do gry. Dla samych twórców pojęcie "ekskluzywne" w przypadku owych dodatków oznacza bardziej "nie dla kogokolwiek innego." Mówiąc prościej: można wywnioskować, że dodatki byłyby jednak niedostępne dla żadnej innej platformy. Drugą kwestią jest sama cena, która będzie zależała od uznania RockStar Games. Ostatnią ciekawą sprawą jest rozmiar, skala i wielkość epizodów. Microsoft planuje wyprzedzić wszelakie oczekiwania graczy w tej dziedzinie. Porównane bowiem one zostały do Vice city czy SanAndreas w odniesieniu do III. Obie części były rzekomo właśnie uzupełnieniami dla trzeciej właściwej części serii. Jeżeli owe informacje pokryją się z prawdą będziemy mieli do czynienia z naprawdę wieeelką sprawą.
A tutaj i tutaj popatrzcie sobie na to, co wygrzebałem.
Może sam w końcu zjem śniadanie?
kategorie: Vice City
Huh. To mój pierwszy news o RSC i mam małą tremę... ;> Dzisiaj wyniki są następujące:
Pierwsze miejsce zajął niejaki nieznany z liczbą 19 głosów, drugie miejsce na podium zajął screen
otrzymując 13 głosów a na trzecim miejscu znalazł się shot
z 11 głosami.
Gratulacje. o/
Pierwsze miejsce zajął niejaki nieznany z liczbą 19 głosów, drugie miejsce na podium zajął screen


let me out.![]() Autor: tommypl Komentarze 14.02.2008 | W skoku w dal CJ zawsze był najlepszy.![]() Autor: Jigga Komentarze 14.02.2008 | Stop Nudnym Widokówkom ![]() Autor: Casati Komentarze 15.02.2008 |
Gratulacje. o/
kategorie: RSC