






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

13.06.2007 22:40:23
W najnowszym, 154 numerze brytyjskiego wydania magazynu PLAY pojawiła się zapowiedź IV obfitująca w informacje, jednak postanowiłem wyodrębnić tylko te pewne, nowe, jasne i ważne.
Jeśli chodzi o strony techniczne dowiadujemy się, że podczas gry nie będzie ładowania i doczytywania mapy kosztem dłuższego wczytywania się gry na początku.
Wiadomo też, że R* szykuje dla nas jakąś niespodziankę odnośnie radiostacji w grze. Niespodzianką za to nie będą własna przebieralnia i gangi, które zostały już potwierdzone.Co ciekawe, nie pojawi się system kupowania lokali w mieście.
Samochód będzie można ukraść na cztery różne sposoby. Analizując tę informację pierwszym sposobem jest poruszane już wcześniej kombinowanie przy kabelkach po uprzednim rozbiciu bocznej szyby. Drugim jest natomiast fartowne znalezienie otwartego samochodu. Trzecim sposobem jest "wyproszenie" kierowcy z jego samochodu np podczas stania w korku. tajemnicą pozostaje ostatnia możliwość.
Istotną i interesującą rzeczą jest HUD w grze towarzyszący nam od początku serii. Ten w IV ma pokazywać aktualną broń oraz miejsce. Natomiast o równie ważnym Radarze nic nie wiadomo.
Jeśli chodzi o strony techniczne dowiadujemy się, że podczas gry nie będzie ładowania i doczytywania mapy kosztem dłuższego wczytywania się gry na początku.
Wiadomo też, że R* szykuje dla nas jakąś niespodziankę odnośnie radiostacji w grze. Niespodzianką za to nie będą własna przebieralnia i gangi, które zostały już potwierdzone.Co ciekawe, nie pojawi się system kupowania lokali w mieście.
Samochód będzie można ukraść na cztery różne sposoby. Analizując tę informację pierwszym sposobem jest poruszane już wcześniej kombinowanie przy kabelkach po uprzednim rozbiciu bocznej szyby. Drugim jest natomiast fartowne znalezienie otwartego samochodu. Trzecim sposobem jest "wyproszenie" kierowcy z jego samochodu np podczas stania w korku. tajemnicą pozostaje ostatnia możliwość.
Istotną i interesującą rzeczą jest HUD w grze towarzyszący nam od początku serii. Ten w IV ma pokazywać aktualną broń oraz miejsce. Natomiast o równie ważnym Radarze nic nie wiadomo.

12.06.2007 08:45:43
Ledwo napisałem jednego newsa, już leci drugi, ale za to jaki ważny. Rockstar opublikuje 28 czerwca nowy trailer GTAIV o nazwie "Looking for that special someone". Co z tego wynika? Nie wiadomo. Pozostaje nam tylko cierpliwie odczekać te 16 dni.


kategorie: GTA:IV

12.06.2007 08:26:45
nieznany sypie newsami jak śnieg w zime, a ja tylko je muszę czytać, ale wreszcie znalazł się jakiś mały newsik dla mnie, wiec do rzeczy.

Jak donosi ekipa owego multiplayera, 15 czerwca odbędą się publiczne beta testy. Testowane będzie:

Jak donosi ekipa owego multiplayera, 15 czerwca odbędą się publiczne beta testy. Testowane będzie:
- Synchro czasu i pogody
- Tryb RPG
- mIRC scripting
- Podglądanie graczy (Spectator)
- Nowa animacja postaci
kategorie: Vice City, multi

11.06.2007 07:07:53
Clarkson, to ty?!![]() Autor: mr. chaos Komentarze 28.05.2007 | Dark![]() Autor: Jant Komentarze 28.05.2007 | Giń!![]() Autor: olek3451 Komentarze 03.06.2007 |
kategorie: RSC

10.06.2007 18:53:25
Tak, chyba w prawie wszystkich serwisach poświęconych GTA newsy na ten temat są tak samo zatytułowane. Ale w takiej sytuacji nie ma co czarować ani fantazjować bo sprawa została postawiona jasno.
Oto właśnie dziś swoją premierę ma (jeszcze nie ostateczna wersja) SanAndreas-MultiPlayer v. 0.2 Release Candidate (klient i serwer).
Co nowego i ciekawego? Wyeliminowano 100 milisekundowe opóźnienie, poprawione zostały synchronizacja i funkcje print("") i printf(""), dodane zostały nowy callback: OnPlayerKeyStateChange, nowa mapa: RC BarnStorm i podglądanie statystyk sieci przez administratora (F10) oraz naprawiona została stała dla przycisków KEY_UP, KEY_DOWN, KEY_LEFT, KEY_RIGHT.
Dzięki
o/
Oto właśnie dziś swoją premierę ma (jeszcze nie ostateczna wersja) SanAndreas-MultiPlayer v. 0.2 Release Candidate (klient i serwer).
Co nowego i ciekawego? Wyeliminowano 100 milisekundowe opóźnienie, poprawione zostały synchronizacja i funkcje print("") i printf(""), dodane zostały nowy callback: OnPlayerKeyStateChange, nowa mapa: RC BarnStorm i podglądanie statystyk sieci przez administratora (F10) oraz naprawiona została stała dla przycisków KEY_UP, KEY_DOWN, KEY_LEFT, KEY_RIGHT.
Dzięki

kategorie: multi