






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
- Salt'n'Pepa - Push it
- Vanilla Ice - Ice Ice Baby
- Inner Circle - Bad Boys
- KLF - 3am Eternal
- Massive Attack - Unfinished Sympathy
- Nirvana - Smells Like Teen Spirit
- Jane's Addiction - Been Caught Stealing
- Poison - Every Rose Has It's Thorn
- Guns'n'Roses - Sweet Child O' Mine
- Smashing Pumpkins - Today
- NWA - **** Tha Police / 100 Miles And Runnnin'
- Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't No Fun
- Warren G - Regulate
- Fugees - Killing Me Softly
- Coolio - Gangsta's Paradise
- Public Enemy - Rebel Without A Pause
- The Stone Roses - Fools Gold
- Happy Mondays - Step On
- The Verve - Bitter Sweet Symphony
- Radiohead - Creep
kategorie: San Andreas

Źródło: GTAStreet.
kategorie: San Andreas, konkursy
- Zakres widoczności na wsi jest 4 razy wiekszy od tego w Vice City li>Góra Chiliad jest najwiekszym pojedynczym obiektem w grze
- gdy wejdzie sie na pewna wysokosc na górze Chiliad bedzie mozna zobaczyc chmury
- Góry są pokryte zielenia [???]
- Dwa male miasteczka nazywaja sie Dillamore i Angel Pine
- W Angel Pine jest likiernia [alkohol :] i parking dla TIR-ów
- Mozna bedzie doczepiac i odczepiac naczepy do TIR-a
- W Dillamore jest stacja benzynowa
- W jednej misji napadamy na te stacje, a uciekajac z niej kradniemy wielkiego TIR-a z cysterna
- Zielen poza miastami bedzie widoczna tylko w pewnym obszarze dookola gracza, bedzie sprawiala wrazenie zyjacej, ale ilosc klatek na sekunde bedzie sie utrzymywaca na optymalnym poziomie
- Powróci M-16
- Im dluzej gracz przytrzyma R1 na padzie, tym wieksza szansa na trafienie przeciwnika w glowe
- W odróznieniu od poprzednich czesci w San Andreas gracz bedzie mógl stworzyc 'swojego Carla'. Jesli gracz bedzie duzo jezdzic na rowerze to bedzie sie stawal w tym lepszy, ale bedzie gorzej wtedy kierowac samochodem
- Nowe pojazy: Jeep 4x4, Quady, Monster Truck, Kombajn, Motocykl Crossowy [Sanchez], Cysterna z gazem oraz znane juz Sabre, Rancher, Walton, Greenwood, Esperanto, Sentinel, Bobcat, Virgo oraz Manana.
- Monster Truck nie posiada hamulca recznego lecz jest wyposazony w skrecanie wszystkimi 4 kolami co daje bardzo dobra sterownosc która bedzie przydatna przy jezdzie w lesie
- Monster Truck moze takze przejezdtac przez rzeki bez obawy przed utonieciem
- Trzeba bedzie byc bardzo ostroznym w prowadzeniu cysterny z gazem, poniewaz jest bardzo delikatna
- Ulice będą bardziej 'żywe' zniknie 'pustka' znana z Vice City
- Powróci wspólniczka z jednej poprzednich części, CJ będzie z nią dzielił jedną z kryjówek
- Helikopter policyjny będzie miał -searchlight- który będzie można odstrzelić
- Będzie Hot-Dog van, ale jak na razie nie słychać o żadnych misjach z nim [prawdopodobnie trzeba będzie sprzedawać hotdogi]
kategorie: San Andreas, Vice City
Gra zaczyna się w miejscu gdzie Carl zostaje wyrzucony z samochodu kierowanego przez dwóch skorumpowanych gliniarzy na terytorium obcego gangu. Bez broni i pojazdu, Carl ma tylko jedną drogę ucieczki - BMX. Po wyczerpującej ucieczce Carl spotyka jednego z głównych bohaterów gry - Rydera. Ryder jest jednym z bliższych przyjaciół Carla, i bardzo przypomina Eazy-E. Ryder pełni podstawową rolę w tym dramacie: jest lekkomyślny, zuchwały, ale w końcu także przemiłym chłopakiem którego ostry charakter i gwałtowność prowadzą jego gang w kłopoty. Ryder chce wyrównać rachunki z właścicielem pizzeri i zaciąga Carla jako swojego kierowcę. Carl ma także za zadanie odciągnąć uwagę właściciela w czasie gdy Ryder wślizgnie się do środka narobić trochę bałaganu. Po raz pierwszy zobaczymy także jedną z nowych opcji w grze, a mianowowicie kupowanie jedzenia. Po drodze do pizzeri także możemy zobaczyć kolejną z nowych opcji - wybór fryzury. (...) Kolejną imponującą rzeczą w San Andreas mają być szczegółowe wnętrza budynków. (...) Carl z ekipą przyjeżdzają do hotelu gdzie Sweet chce pogodzić gangi Los Santos. Na nieszczęście inny gang zawiadomił policję (...) Z furgonetki SWAT wysypują się policjanci i zjeżdzają po linach z helikoptera. Ryder i Smoke uciekają z miejsca akcji, lecz CJ postanawia zostać i uratować Sweet'a. Wchodząc do budynku, widzimy jak daleko poszły prace nad uszczegółowieniem wnętrz. Także teraz można walczyć w budynkach bez przeszkód. Używamy także systemu auto-namierzania podobnego do tego z Vice City, lecz teraz możemy poruszać się celując do wrogów. Używamy do tego gałki analogowej :) (...) Oglądając oblężenie na hotel, policja wchodzi każdymi drzwiami, widzimy także searchlights [misja g-spotlight w Vice City]. (...) Na razie nie widać większych zmian w stosunku do Vice City, lecz można zauważyć odległość widzenia została zwiększona, odbicia samochodów także oraz modele postaci zostały dopracowane.
kategorie: San Andreas, Vice City
Ach Tak, te lata 90-te. Tak dużo wspaniałych wspomnien. Tak jak dużo klasycznej muzyki - ale jakie trędy muzyczne wystąpią w następnym GTA?
Pora przyjrzeć się temu jeszcze raz:
POP
OK - to będzie trochę natrętnie z "Vanillia Ice" ale Rockstar Games nie mialo nigdy nic, aby urzyć trochę kiczu. "Bad Boys" usłyszymy z pewnością - tak samo jak "Salt'n Pepa". Czy nie będzie ekstra posłuchać Push it w SA?
Przykłady Playlisty:
Salt'n'Pepa - Push it
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Inner Circle - Bad Boys
KLF - 3am Eternal
Massive Attack - Unfinished Sympathy
ROCK
Los Angeles ma swój znaczący udział w historii Rocka - "Jane's Addiction" i "Guns'n'Roses" są jednym w swoim rodzaju - we wczesnych latach 90-tych ich pierwsze numery były na szczytach list przebojów. Do tego przyjdą jeszcze narodziny kierunku muzyki "Grunge" z jej Legendarną Nirvaną.
Przykłady Playlisty:
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Poison - Every rose has it's Thorn
Guns'n'Roses - Sweet Child o' Mine
Smashing Pumpkins - (Nie do znalezienia)
RAP
Pierwszy epizod w San Andreas będzie rozgrywać się w mieście Los Santos, a dokładniej we fikcyjnym odpowiedniku South Central w Los Angeles. To może znaczyć, że będziemy mogli posłuchać upragnionego Gangsta Rapu. Utwory te nie będą w większości ściśle trzymać się Gangsty, lecz będą one luźno powiązane z tym gatunkiem.
Przykłady Playlisty:
NWA - F*** Tha Police / 100 Miles And Runnnin'
Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't no Fun
Warren G - Regulate
Fugees - Killing me Softly
Coolio - Gangsta's Paradise
Public Enemy - Rebel without a Pause
INDIE
Utwory Indie są odłamami styli "buggy", których początek datuje się lata 90-te w Manchasterze. Potem powstawały "The Verve" i "Radiohead", których ogromna popularność w USA sprawi, że na pewno te utwory znajdą się na sountrucku. Z pewnością będzie czego słuchać.
Przykłady Playlisty:
The Stone Roses - Fools Gold
Happy Mondays - Step On
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Radiohead - Creep
kategorie: San Andreas