Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
RSC
   Lazlow
16.07.2007 00:25:35


W 7 dni dookoła San Andreas. Dzień 4 : Po środku niczego.


Autor: HAGJ
Komentarze
02.07.2007
Ghost Rider


Autor: SMOKE
Komentarze
05.07.2007
Lazlow, wybieraj. Twój nick w tytule tego screena, albo wpierdol.


Autor: mjmcgrady
Komentarze
06.07.2007




kategorie: San Andreas, RSC


NOWE VC-MP
   Lazlow
15.07.2007 19:59:42


kategorie: multi, download


ZATRZESIENIE
   Lazlow
13.07.2007 23:17:00

No i jestem, tak jak prosił w sb. W sumie nie jest to takie zatrzęsienie z prawdziwego zdarzenia bo są tylko trzy istotne sprawy, ale z drugiej strony nie wiadomo od czego zacząć.

Zacznę może nie tyle od informacji (bo i tak wiecie, że chodzi o IV), co ciekawostek. Otóż ruszył pierwszy teaser-site od RockStar Games. We Know The Truth to stacja radiowa WKTT Talk Radio, czyli znana nam już gaduła w stylu CHATTERBOX FM, K-CHAT, czy WCTR Talk Radio. teaser jak to teaser, niby nic nie prezentuje, ale jednak jakieś info za sobą kryje.



Dzwoniąc pod numer +1-212-360-2368 i zostawiając wiadomość głosową masz szansę pojawić się w samej grze! Ej ej ej! Wracaj! Odłóż słuchawkę i weeeź przeczytaj regulamin, nie przynieś rodzinie wstydu.



Teraz czas na podstawową porcję zapowiedzi. Zaczniemy od IGN. ich zapowiedź zawiera sporo wieści z targów E3 gdzie zaprezentowano demo z konsoli XBOX 360. Menu, nie wiadomo czy główne czy poboczne (w telefonie) zawierało Game, Map, Controls, Audio And Display, Brief, Stats. Zachwalano efekty otoczenia, czyli wody i światła, które wyglądają zachwycająco. Raczej mamy znów do czynienia z podziałem na wyspy, gdyż mapa Liberty City jest wyraźnie połączona na dwie części. Nie został jednak pokazany ruch na ulicy i chodniku. Wszystko trwało około trzech minut. Mimo wszystko chyba każdy chciałby zobaczyć to, co obejrzeli goście konferencji.

Teraz czas na najnowszy numer australijskiego wydania magazynu Official PlayStation Magazine.

Pisałem wcześniej o podziale na wyspy. Możemy być spokojni, ponieważ nie zastaniemy żadnego ładowania gry pomiędzy terenami. Jednak ten problem został już rozwiązany przy SanAndreas, więc to nic nowego.
Z SanAndreas będzie też to, że będziemy musieli coś przekąsić aby odzyskać energię, koniec z obrotowymi serduszkami. W SanAndreas celowanie było zależne od poziomu opanowania danej broni.
W IV system celowania do obiektu został dodatkowo dopracowany, jak z resztą modele postaci i pojazdów.

Czekamy na więcej? Oczywiście.



ANOTHER PREVIEW
   Lazlow
12.07.2007 18:12:03

Dokładnie, zaprezentuję wam kolejną zapowiedź IV. Dlaczego mówię o tym w ten sposób? Piętro niżej, albo jak kto woli dwa dni temu, prezentowałem wam zapowiedź pochodzącą z magazynu games.
Teraz nadszedł czas na PLAY UK. Okładki porównajcie sobie sami...

No ale nic, nie okładka czyni gazetę ciekawą, przynajmniej nie całkowicie. Zapewne ciekawsze jest to co znajduje się w środku, a trochę tego jest. Jednak z ogółu informacji postanowiłem wyłonić tylko te, które są istotne i cokolwiek tłumaczą.

Artykuł głównie skupia się na wątku wersji demonstracyjnej. Pierwsza misja nazywa się Call And Collect czyli Zadzwoń I Zbierz. Śmierć Goldberga będzie pokazana za pomocą cutscenki, zależnej od tego w jaki sposób go zabijesz. Całość zwraca się ku temu abyś wydostał się z budynku, jednak w tym przeszkodzą Ci ochroniarze, których napotkasz na drodze. Zawsze możesz przylgnąć do ściany, jak i ostrzelać wszystko na swojej drodze.

Ogólnie rzecz biorąc, w punktach kulminacyjnych wielu misji, kiedy np właśnie kogoś zabijamy, pokazane jest to w cutscence. Wygląda ona spektakularnie bo może np pokazywać jak nieszczęśnik stoi przy oknie, dostaje kulkę i przez nie wypada, lub stojąc na schodach po postrzale w nogę spada z nich. A za tym wszystkim stoi oczywiście Euphoria.

A teraz czas na dodatkowe informacje, które tym razem nie pochodzą z żadnej gazetki. Pochodzą one bowiem z tegorocznych targów przemysłu rozrywki multimedialnej E3 2007. Na konferencji prasowej MicroSoftu Peter Moore zdradził kilka szczegółów dotyczących IV. Co ciekawe, oba dotychczasowe trailery zostały stworzone na podstawie wersji na konsolę XBox360. Drugą nowością są dodatkowe ekskluzywne epizody, które wg Petera Moore'a pojawią się wiosną 2008 roku.

kategorie: multi


'GAMES' PREZENTUJE...
   Lazlow
10.07.2007 00:50:16

Dopiero skończyłem się pieprzyć z jednym, już przyszło drugie. Całe szczęście, że ważniejsze i ciekawsze od pierwszego. Aby oszczędzić wam reszty plątaniny przejdę do rzeczy bo skoro powiedziałem, że ciekawsze, to zapewne wszyscy już wiecie o co chodzi...

Proste, że o IV. Info napłynęło z najnowszego numeru brytyjskiego wydania magazynu games™ (po ch*ja ten znaczek TradeMark?! Jak wszędzie to wszędzie...). Przejdźmy już do istoty sprawy bo aż mnie kręci na myśl o nowych możliwościach czwórki!



Na wstęp skromnie, o mieście. Pojawiły się dwie nowe dzielnice: Star Junction na wzór Time Square oraz tajemnicze Rotterdam Hill. Czyżby umiejscowienie stylowego kościoła znanego ze screena? Nie wiadomo.

Teraz czas na porcję wieści odnośnie postaci w grze. Tutaj również wyłoniło się kilka nazwisk, ale więcej dowiadujemy się tylko o dwóch z nich. Pierwszy to Little Jacob (w skrócie: Kubuś). Pochodzi on z Wysp Kanaryjskich i jest dealerem narkotyków, dla Niko także broni. Reszta to Ligner, Shyster i McReary, który w dzielnicy Castle Gardens blisko The Statue of Happiness (Statuy Wolności) dostanie w łapę od Niko. Na koniec zostawiłem jeszcze jedną postać, której wątek przeniesie nas do kolejnej dziedziny informacji. Jest to Goldberg, człowiek, który mailem dostaje CV Niko (wysłane z kafejki internetowej Tw@ Cafe znanej z III), a potem ginie z jego ręki.



Motyw maila chyba nie pozostaje bez zainteresowania, co? Otóż to. Teraz internet będzie odgrywał ważną rolę w grze, a Niko będzie mógł korzystać z każdego dostępnego komputera w grze. Mamy więc do dyspozycji zarówno telefon komórkowy jak i komputer. Nie wiadomo jednak jeszcze, czy nasz telefon będzie miał dostęp do internetu tak jak zapewne wszystkie komputery dostępne w grze.



Jako iż każda pojedyncza uliczka będzie nosiła swoją własną nazwę, będzie to ułatwieniem dla policji, która będzie nas poszukiwała po każdym, nawet najdrobniejszym wykroczeniu. Jeżeli już załapiemy gwiazdkę poszukiwania (znaną nam nie od dziś) będziemy musieli zmykać z terenu prowadzonych poszukiwań widocznego na radarze, a gwiazdka po chwili świecenia się zniknie sama.

Jeśli już zwiną nas gliny, a po wszystkim będziemy chcieli powtórzyć wykonywane zadanie, spokojna głowa. Z drugiego końca miasta do zleceniodawcy dowiezie nas taksówka, ponieważ pojawi się znany tripskip. Co ciekawe, będziemy obserwowali całą drogę taksówki przez miasto.



Nie od dziś znane nam są też różne firmy istniejące już nie tylko w poprzedniej części, ale i w całej serii. Niektóre kończyły swój żywot po jednej odsłonie, inne przeplatały się w miastach z części na część. Teraz do tej kolekcji dodamy także sieć odzieżową Perseus. Jak się dowiadujemy, w demo Niko zakupił tam garniaka i sofiksy, zobaczymy jak imigrant stoi z gustem.

Na sam koniec chyba jedna z najbardziej intrygujących wieści do tej pory. W demo pokazanym przez RockStar Games główny bohater Niko Bellic umiera. Zapytacie "wu.te.ef.?!", a ja odpowiem "cha.gie.wu.". Tyle. Oczywiście nie obyłoby się od świeżutkich skanów z mnóstwem nowej grafiki. Do zobaczyska o/

kategorie: GTA:IV


strona 95 z 350 Dalej