






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

Pamiętacie czerwiec? Koniec roku szkolnego, każdy zaczynał żyć już wakacjami, a ja, jak zwykle, nadrabiałem zaległości na stronie pisząc kilometrowego newsa. Jedna z jego części, a konkretniej trzecia, mówiła o konkursie Golden Joystick Awards 2006. Różne części GTA, oraz samo Rockstar Games, były nominowane aż w 8 kategoriach. Z przyjemnością informuje was, że w każdej z nich Grand Theft Auto/R* udało się przejść do drugiego etapu. A polega on na tym samym, co pierwszy, tylko lista gier do wyboru jest mniejsza. Głosujemy tutaj na najlepszą gre w każdej kategorii. Wielka gala 27 października, a póki co, popatrzcie na interesujące nas kategorie.
- Ultimate Game of The Year (GTA:LCS, GTA:SA SE)
- Soundtrack Award (GTA:LCS)
- PlayStation Game of The Year (GTA:LCS, GTA:SA SE)
- Handheld Game of The Year (GTA:LCS)
- Nuts All-Nighter Award (GTA:LCS)
- Girls Choice Award (GTA:LCS, GTA:SA SE)
- Publisher of the year (Rockstar Games)
- The One to Watch for 2007 (GTA IV)
Pora na kolejne informacje. Poznaliśmy nieoficjalną listę bohaterów Vice City, którzy prawdopodobnie znajdą się w GTA:VCS. Oczywiście opublikował ją nam Jordan z PlanetGTA. W tym artykule znajdziemy listę 16 nazwisk, oraz uzasadnienie wyjaśniające, dlaczego dana postać miałaby się znaleźć w Vice City Stories. Na liście Jordan umieścił m.in. takie nazwiska jak:
- Ricardo Diaz
- Colonel Juan Garcia Cortez
- Kent Paul
- Victor Vance
Źródła:
GTG.net
PlanetGTA
++ edit by thang:
– Stworzyłem tłumaczenie artykułu Jordana Liles'a, dotyczącego bohaterów serii GTA, którzy mogą pojawić się w VCS - drugiej części serii wydanej na kieszonsolce PSP. Do przeczytania TUTAJ.
++ Przypominam o konkursie na newsmana ++
kategorie: San Andreas, Vice City, Vice City Stories, Liberty City Stories, konkursy

Źródło: PlanetGTA
kategorie: Vice City, Vice City Stories
Żeby chociaż raz nie być w ogonie, postanowiłem napisać tego newsa od razu po otrzymaniu info (i tak się spóźniłem :<). Otóż na stronie gtavicecitystories.com ukazały się właśnie świeżutkie screeny z GTA:VCS! Konkretnie są to skany z Australijskiego pisma GamePro, o którym mowa była dwa newsy niżej. Ponadto na stronie znajdziemy kilka ciekawych informacji na temat prezentowanej gry, takich jak czas akcji, "dane" głównego bohatera, a nawet opis 4 misji! Odnajdziemy również skany każdej ze stron, na której jest choćby wzmianka o GTA. Życzę miłego czytania, bo jest co czytać. Do pełnej galerii screenów prowadzą linki ukryte w miniaturach ;)

++ edit by thang (thang):
– Pozwoliłem sobie przetłumaczyć owe nowinki, ot tak, dla zachowania balansu wrzechświata:
++ edit 2 by thang (thang):
Według świeżo powstałego serwisu Grand Theft WiKi, o którego powstaniu nieznany informował kilka newsów wcześniej, w Grand Theft Auto: Vice City Stories ZABRAKNIE takich elementów rozrywki jak tuningowanie samochodów, edycja głównego bohatera (tj. fryzury, tatuaże etc.), wspinania się na murki i ściany. Przypominam jednak, że Grand Theft WiKi jest serwisem, który każdy może redagować, toteż te informacje nie mogą być w żadnym stopniu traktowane jako oficjalne. Rockstar póki co milczy na ten, oraz inne tematy (takie jak obsada, ścieżka dźwiękowa).
Informacje podane przez Grand Theft Wiki potwierdza serwis GTAGaming.
++ Przypominam o poszukiwaniach newsmana! Zgłaszajcie się, jeżeli macie tylko zapał (bynajmniej nie słomiany) i umiecie pisać. Potrzebujemy was ^_^



++ edit by thang (thang):
– Pozwoliłem sobie przetłumaczyć owe nowinki, ot tak, dla zachowania balansu wrzechświata:
- Victor jest 28-letnim żołnierzem US Marine.
- Gracze mogą teraz eksploatować wody Vice City za pomocą skuterów wodnych!
- Animacje są bardziej 'życiowe', są też "krokiem naprzód w stosunku do poprzednich gier serii"
- W grze jest umieszczony multiplayer, z opcjami podobnymi do tych w LCS.
- VCS jest "znacznie, znacznie większe niż Vice City"
- Niektóre obiekty budowlane nie są jeszcze ukończone, lub jeszcze po prostu nie powstały.
- W grze znajdują się nowe lokacje i budynki.
- W grze znajdują się nowe bronie i pojazdy.
- Możesz latać helikopterami !
- Wracają radiostacje z Vice City.
- Pojawią się nowe efekty pogodowe (możliwe huragany)
- Możesz w grze pływać !
- Fizyka pojazdów została poprawiona.
- Nowością w VCS jest diabelski młyn (widok z niego będzie z pierwszej osoby)
- W grze możesz używać lornetki.
- LCS jest "początkującą grą pierwszej generacji na PSP w porównaniu do VCS"
- Draw distance jest jeszcze dłuższy i lepszy niż w Vice City na PS2.
- Trip skipy powracają (Jeżeli umrzesz lub zostaniesz zaaresztowany taksówka zawiezie cię prosto do miejsca otrzymania misji)
- Nowe animacje czynią zarówno główne postacie jak i zwykłych przechodniów bardziej ludzkimi.
- Bogatsza paleta kolorów czyni zachody słońca piękniejszymi i bardziej realistycznymi.
- Większe zagęszczenie ludzi i pojazdów.
- Przechodnie o tych samych modelach będą rzadziej ustawiani niedaleko siebie.
- Więcej wnętrz niż w grach poprzednich.
- Póki co nie wiadomo o obecności rozbudowywania postaci i pojazdów i wspinania na ściany i mury.
++ edit 2 by thang (thang):
Według świeżo powstałego serwisu Grand Theft WiKi, o którego powstaniu nieznany informował kilka newsów wcześniej, w Grand Theft Auto: Vice City Stories ZABRAKNIE takich elementów rozrywki jak tuningowanie samochodów, edycja głównego bohatera (tj. fryzury, tatuaże etc.), wspinania się na murki i ściany. Przypominam jednak, że Grand Theft WiKi jest serwisem, który każdy może redagować, toteż te informacje nie mogą być w żadnym stopniu traktowane jako oficjalne. Rockstar póki co milczy na ten, oraz inne tematy (takie jak obsada, ścieżka dźwiękowa).
Informacje podane przez Grand Theft Wiki potwierdza serwis GTAGaming.
++ Przypominam o poszukiwaniach newsmana! Zgłaszajcie się, jeżeli macie tylko zapał (bynajmniej nie słomiany) i umiecie pisać. Potrzebujemy was ^_^
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, Liberty City Stories
Znowu jesteśmy trochę do tyłu z newsami, więc daruje sobie "fajne" wstępy i przejde do sedna sprawy. Wybaczcie same suche fakty, ale są wakacje i nie chce mi się myśleć.
Pierwsze info dotyczy GTA:VCS. Otóż, jak informuje PlanetGTA, redakcja Australijskiego pisma GamePro miała okazję pograć w ową grę. Szczęśliwcy, którzy mogą zdobyć tą gazetę, przeczytają o paru ciekawostkach na temat nowego Grand Theft Auto na PSP i nie tylko. W numerze znalazły się bowiem fakty i mity o GTA IV! Co więcej, Australijczykom udało się przeprowadzić ekskluzywny wywiad z pracownikami Rockstar Games! Póki co, nam nie dane będzie go przeczytać. Jordan z PlanetGTA, daje nam również do zrozumienia, że akcja Vice City Stories rozgrywać się będzie w latach wcześniejszyc niż akcja Vice City. W jaki sposób? Otóż pojawiła się informacja, że w VCS zobaczymy obu braci Vance, a jak dobrze wiemy, Victor Vance ginie w filmiku, który wprowadza nas do GTA:VC. Ponadto Jordan informuje nas, iż rozmawiał z Chrisem Bellardem, lepiej znanym jako Young MayLay. Jest to człowiek, który podkładał głos pod CJ'a w GTA:SA. Dał on jasno do zrozumienia, że R* nie zaprosiło go do współpracy przy tworzeniu Vice City Stories, a oznacza to mniej więcej tyle, że na 100% nie zobaczymy CJ'a na ulicach Vice City.
Odbiegamy teraz od tematyki PSP, a zagłębiamy się w świat multiplayerów. Na blogu twórców Multi Theft Auto ukazała się nowa notka, z której dowiadujemy się o 2 nowościach w owej modyfikacji. Pierwsza sprawa dotyczy ciężarówek i naczep, a konkretniej systemu ich łączenia. Innymi słowy, w MTA:SA będziemy mogli podpiąć naczepe do ciężarowki i zamiatać nią innych graczy, a nawet na niej walczyć, co widać na screenach.

Dobrze nam znany Jax, który kiedyś pracował nad GTARumble, a od niedawna współpracuje z twórcami MTA, zajął się inną ciekawą funkcją, a mianowicie "teamsay". Jak sama nazwa wskazuje, dzięki temu będziemy mogli rozmawiać wewnątrz teamu, bez ryzyka, że przeciwnik wszystko czyta i zna nasze zamiary. Sami przyznacie, że tego typu rozgrywka, bez takiego udogodnienia traci trochę sens...
A teraz fajna ciekawostka. Nie ma chyba wśród nas osoby, która nie znałaby Wikipedii, encyklopedii, która pisana jest przez samych internautów. Zafascynowani nią ludzie z różnych stron o GTA wpadli na bardzo ciekawy pomysł. Każdy wie, że dobry pomysł + zapał do pracy = efekty. I właśnie w wyniku tego powstało... Grand Theft WiKi! Strona wygląda jak oryginalna Wikipedia i działa na tej samej zasadzie. Dosłownie każdy, kto zarejestruje się, może dodawać własne artykuly. Temat? Dowolny, byle związany z GTA. Fabuła, poszczególne misje, bronie, postacie, bydynki, samochody i wiele innych. Życze miłego pisania :)
Źródła:
-PlanetGTA
-MTABlog
-TheGtaPlace

Odbiegamy teraz od tematyki PSP, a zagłębiamy się w świat multiplayerów. Na blogu twórców Multi Theft Auto ukazała się nowa notka, z której dowiadujemy się o 2 nowościach w owej modyfikacji. Pierwsza sprawa dotyczy ciężarówek i naczep, a konkretniej systemu ich łączenia. Innymi słowy, w MTA:SA będziemy mogli podpiąć naczepe do ciężarowki i zamiatać nią innych graczy, a nawet na niej walczyć, co widać na screenach.



Dobrze nam znany Jax, który kiedyś pracował nad GTARumble, a od niedawna współpracuje z twórcami MTA, zajął się inną ciekawą funkcją, a mianowicie "teamsay". Jak sama nazwa wskazuje, dzięki temu będziemy mogli rozmawiać wewnątrz teamu, bez ryzyka, że przeciwnik wszystko czyta i zna nasze zamiary. Sami przyznacie, że tego typu rozgrywka, bez takiego udogodnienia traci trochę sens...

Źródła:
-PlanetGTA
-MTABlog
-TheGtaPlace
kategorie: San Andreas, Vice City, multi, Vice City Stories

25.07.2006 08:52:09

Nie wierzysz? Sprawdź to. Wejdź do oficjalnego sklepu R* i się przekonaj.
Dodatkowo niektóre serwisy, opierając się na spekulacjach redakcji PlayStation Magazine, nie wykluczają konwersji na PS2, jak to miało miejsce z LCS. W takiej sytuacji R* zamieni się w stołówkę z odgrzewanymi kotletami...
++ PlanetGTA ++
kategorie: Vice City, Vice City Stories, Liberty City Stories